Servicii contabilitate

Generale

– contabilitate primara
– contabilitate de gestiune
– contabilitate financiara
– refacerea contabilitatii
– contabilitatea registrului de casa
– contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri)
– intocmirea deconturilor de cheltuieli
– intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie
– completarea de chitante, ordine de plata, foi de varsamant
– intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare) – la cerere
– intocmire jurnale de vanzari, de cumparari, registre de casa lei si valuta, jurnale de banca lei si valuta
– intocmirea jurnalelor contabile: Registru jurnal, Registru inventar, etc
– elaborarea balantei de verificare
– evidenta analitica/sintetica clienti, furnizori
– evidenta mijloace fixe, calcul amortizare
– evidenta stocuri
– intocmirea declaratiilor fiscale si depunerea acestora in termenele legale
– calculul impozitului pe profit, pe venituri si pe dividende;– Obtinerea certificate fiscale
– intocmirea bilantului contabil
– intocmirea altor situatii cerute de legislatia in vigoare

Servicii salarizare

– intocmire dosar personal
– calculul salariilor
– completare revisal
– declaratia 112
– organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei
– intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora
– gestionarea documentele de evidenta a contractelor de munca
– calculerea drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare
– intocmirea si distribuirea fluturasilor de salarii
– primirea, verificarea si arhivarea certificatele medicale
– intocmirea a dosarului pentru recuperarea sumelor privind concedii medicale si indemnizatii de la casele de sanatate
– evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
– verificarea valabilitatatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in registrul de evidenta a salariatilor
– completarea OP-urilor pentru datoriile salariale
– la cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale eliberarea adeverintelor

Supravegherea contabilitatii

– instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societati
– asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate
– verificarea lunara a inregistrarilor facute de client
– stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora
– optimizarea impozitelor de plata si solutii pentru minimizarea acestora in conformitate cu legile in vigoare
– elaborarea balantei de verificare lunara
– intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare
– intocmirea si depunerea bilantului contabil
– verificarea si certificarea bilantului contabil
– intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele

Refacerea contabilitatii

– corectarea erorilor de inregistrari contabile
– corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe
– corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile
– refacerea balantei de verificare
– reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale, a declaratiei rectificative privind TVA
– reintocmirea si depunerea raportarilor declaratiei rectificative privind obligatiile de plata la bugetul de stat
– reintocmirea si depunerea raportarilor declaratiei rectificative privind impozitul pe profit, dupa caz

Ne gasiti aici:

Adresa:
Str. Lucretiu Patrascanu nr. 16, Sector 3, 030508 Bucuresti, Cladirea Produse Speciale, et.1.

Telefon:
0787 745 808

E-mail: office@fulltimecontabilitate.ro

Tarife incepand de la:

Societati fara activitate – 50 Lei

PFA, II, CMI, Asociatii nonprofit, Societati cu volum mic de activitate – 150 Lei

Societati cu volum mediu de activitate – 300 Lei

Societati cu volum mare de activitate – 700 Lei